Jak Tworzyć Modele 3D w Maxon Cinema

Jak Tworzyć Modele 3D w Maxon Cinema

1. Nawigacja w viewportach

2. Interfejs

3. Preferencje projektu i programu 
4. Hierarchia obiektów 
5. Selekcja i proste manipulacje 

6. Rodzaje obiektów

7. Menedżer atrybutów

8. Prosty model cz.1

9. Prosty model cz.2

10. Rodzaje splineów

11. Sweep nurbs 11:04

12. Lathe nurbs

13. Extrudenurbs

14. Import z Illustratora

15. Składowe obiektu 3d

16. Narzędzie nóż 
17. Narzędzie extrude 
18. Narzędzie extrude inner 
19. Bridge create polygons close polygon hole 
20. Obiekt hypernurbs 
21. Prosty model hypernurbs 
22. Deformery 

23. Spline wrap

24. Explosion, explosion fx

25. Wind

26. Materiały wprowadzenie 7:23

27. Typy mapowania materiałów

28. Przezroczyste materiały
29. Materiał lustrzany
30. Materiały chropowate 
31. Materiały z kanałem alpha 
32. Nakładanie kilku materiałów z selection tag 
33. Korzystanie z wbudowanych selection tags 
34. Umieszczanie w scenie światła 
35. Falloff 
36. Typy świateł 
37. Rodzaje cieni 
38. Światło widzialne 
39. Proste studyjne oświetlenie 
40. Klatki kluczowe 
41. Timeline wprowadzenie 
42. F curve manager wprowadzenie 
43. Kopiowanie klatek kluczowych 
44. Prosta animacja 
45. Kamery wprowadzenie 
46. Kamery podstawowe parametry 
47. Kamery paralaksa
48. Kamery prosta animacja 
49. Rendering ustawienia

ZOBACZ OKAZJĘ>>>

KOMENTARZE

Leave a Reply