
NIEPRZYJĘCIE PROŚBY DYSTRYBUTORA DOTYCZĄCEJ ZWROTU TOWARU
…………………., dnia…………
Adresat:……………………….
Szanowny Panie!
Nawiazujac do pisma dotyczącego zwrotu naszego towaru, zakupionego dnia………………………., na podstawie zamówienia nr ……………………….. informujemy, że treść dotyczy artykułu, który został już wysłany i zapłacony, i na który z naszej strony otrzymał Pan …………% rabatu.
Niestety musimy odmówić przyjęcia zwrotu ww towaru, ponieważ artykuł ten został już wycofany z produkcji.
Umowa nasza nie przewidywała tego rodzaju sytuacji.
Przesyłamy Panu dodatkowe materiały reklamowe pomagające w sprzedaży u innych naszych dystrybutorów. Dodatkowo informujemy, że nasz przedstawiciel, Pan …………………………………………………………. skontaktuje się z Panem osobiście i przekaże Panu kilka dodatkowych sugestii.
Przesyłamy serdeczne pozdrowienia
………………………………….
(podpis)
