
……………………………………..
miejscowość i data
……………………………………………..
Imię i nazwisko ubezpieczonego
…………………………………………………………………….
Miejsce zamieszkania: (ulica, nr domu, nr lokalu)
…………………………………………………………………….
Kod pocztowy Miejscowość
NIP ……………………………………………………………..
PESEL …………………………………………………………
Zakład Ubezpieczeń
Społecznych
Oddział/Inspektorat
W związku ze stwierdzeniem braku należnej składki za okres ………………………. z tytułu ubezpieczenia emerytalnego na moim rachunku członkowskim w Otwartym Funduszu Emerytalnym …………………………………………………. zwracam się z uprzejmą prośbą
o wyjaśnienie przyczyn nie przekazywania składek do wskazanego powyżej funduszu.
Ww. Fundusz przekazał do ZUS następujące aktualne dane (sprawdzone w funduszu):
• imię i nazwisko ………………………………………………………………………
• NIP ………………………………………………………………………………………
• PESEL ………………………………………………………………………………….
• nr i seria dowodu ……………………………………………………………………
• data urodzenia ……………………………………………………………………….
• data podpisania umowy* …………………………………………………………
Pierwsze zgłoszenie zostało wysłane przez Fundusz do ZUS w dniu ………………………..
Jednocześnie informuje, że sprawdziłem u płatnika/płatników składek, że dane przekazane
do ZUS są poprawne i dysponuję dokumentami świadczącymi o przekazaniu przez płatnika składek z tytułu podlegania ubezpieczeniom społecznym za ww. okres.
Płatnikiem moich składek na ubezpieczenia społeczne jest: ……………………………………………
…………………………..
podpis
